Group 2507

SIKKER Telefoni - håndtering av bedriftens Telenor mobiltjenester

sikker mobil

SIKKER Telefoni – bekmringsfri mobiladministrasjon

SIKKER Telefoni er en bekymringsfri driftstjeneste for håndtering av bedriftens Telenor mobiltjenester. Denne tjenesten sikrer effektiv administrasjon av både mobilabonnementer og sentralbordtjenesten Telenor MBN.

Tjenesten kan skreddersys etter bedriftens behov, med mulighet for å velge en av delene eller begge.

Group 2597

Onboarding, offboarding og endringer abonnmenter

I SIKKERT Abonnement håndterer vi alle endringer av abonnementer for dine ansatte, og sørger for at dere har de beste abonnementene tilpasset deres bedrift og ansatte.
Group 2781

SIM-kort og PUK koder

Det er alltid endel administrasjon rundt SIM-kort og PUK-koder. Dette håndterer vi for dere i SIKKERT Abonnement! Enten det er utsending av nye SIM-kort, bytte eller bestilling av tvillingkort. Har noen uheldigvis sperret telefonen, ordner vi med PUK-koder for å låse opp igjen.

Group 2602

Abonnementsadministrasjon og rapporter

Effektiv administrasjon er kostnadsbesparende. Vi vurderer abonnementer opp mot forbruk, flytter bindinger mellom abonnementer i bedriften, og foretar nødvendige endringer for fakturabelastning. Vi leverer regelmessige rapporter som gir oversikt over bruk og kostnader.
Group 2525

Onboarding, offboarding av brukere og grupper

I SIKKER MBN sørger vi for rask og effektiv håndtering av nye og avsluttede brukere. Brukere tilpasses i brukergrupper, ringekøer og prioriteringer.
Group 2537

Endringer med behov

I SIKKER MBN håndterer vi endringer! Vi oppdaterer feks talemeldinger, tilpasser endringer i avdelings- og teamsstrukturer. Vi tilpasser ringekøer og svargrupper etter bedriftens behov, og håndterer endringer i åpningstider og tidsstyring av køer.
Group 2535

Månedlig rapportering

Vi leverer månedlige rapporter som gir oversikt over sentralbordets aktivitet og effektivitet. Rapporter kan skreddersys sammen med kunden for å gi informasjon på det kunden ønsker.
Perroar

Mobilabonnementer og utstyr

Sodvin leverer alle typer mobile bedriftsabonnementer og alt utstyr en bruker trenger. Vi er Telenor Service Partner (TSP), som da understøtter vår fokus, kunnskap og dedikering til å levere de beste abonnementene og tjenestene Telenor har for bedriftsmarkedet i Norge.

Snakk med oss om SIKKER Telefoni i dag!
frolsen_comp2-1

Alltid rask respons

– Det viktigste for kundene er at vi får respons, og det får vi alltid umiddelbart hos Sodvin, sier Henning Bråten i rederiet Fred. Olsen & Co.

Se kundereferanse

Visjonen bak SIKKER Telefoni

SIKKER Telefoni bygger på våre erfaringer, gjennom flere år, med support og administrativ håndtering av Telenors mobile tjenester. Vi har gjennomgått de siste års kundehenvendelser og supportsaker, for å sette sammen en optimal bedriftstjeneste for en bekymringsfri telefoni-hverdag.

SIKKER Telefoni

SIKKERT Abonnement

SIKKERT abonnement gir omfattende støtte for bedriftens mobilabonnementer, og inkluderer følgende tjenester:

  • Ubegrenset teknisk telefonsupport: Vi gir ubegrenset tilgang til teknisk støtte for alle spørsmål og utfordringer knyttet til mobilabonnementene.
  • Onboarding, offboarding og endring av abonnementer: Vi håndterer alle endringer knyttet til ansattes mobilabonnementer, inkludert opprettelse og avslutning.
  • SIM-korthåndtering: Vi administrerer nye SIM-kort, bytter, sperringer og tvillingkort.
  • Uthenting av PUK-koder: Vi bistår med å hente ut PUK-koder ved sperring av telefoner.
  • Service/garantimottak: Vi håndterer service og garantisaker for telefoner kjøpt gjennom Sodvin.
  • Abonnementsadministrasjon: Vi vurderer abonnementer opp mot forbruk, flytter bindinger mellom abonnementer i bedriften, og foretar nødvendige endringer for fakturabelastning.
  • Månedsrapporter: Vi leverer regelmessige rapporter som gir oversikt over bruk og kostnader.

Arbeid med dataoverføring til ny enhet er ikke inkludert og belastes etter medgått tid. Sodvin tar ikke ansvar for data/backup av enhetene knyttet til abonnementene.

SIKKERT Abonnement

kr. 29,-

Per bruker per måned

Etablering

kr. 49,-

Fastpris per bruker

SIKKERT MBN

SIKKERT MBN (Mobilt BedriftsNett) omfatter administrasjon av bedriftens sentralbordløsning i Telenor MBN, og inkluderer følgende tjenester:

  • Onboarding / offboarding av brukere: Vi sørger for rask og effektiv håndtering av nye og avsluttede brukere.
  • Endring av ringekøer og svargrupper: Vi tilpasser ringekøer og svargrupper etter bedriftens behov.
  • Endring av tidsstyring: Vi justerer tidsstyringer for å sikre optimal håndtering av samtaler.
  • Endring av åpningstider og bevegelige helligdager: Vi tilpasser åpningstider og håndterer spesielle helligdager.
  • Endring av avdelingsstrukturer: Vi tilpasser avdelingsstrukturer for å sikre effektiv kommunikasjon.
  • Endring av talemeldinger: Vi oppdaterer talemeldinger etter bedriftens behov.
  • Månedsrapporter: Vi leverer månedlige rapporter som gir oversikt over sentralbordets aktivitet og effektivitet.

Oppsett av Telenor MBN ved nyimplementering er ikke inkludert og belastes etter medgått tid.

SIKKERT MBN

kr. 29,-

Per bruker per måned

Etablering

kr. 49,-

Fastpris per bruker

SIKKER Telefoni Komplett

Samlepakke med alle tjenester i SIKKERT Abonnement og SIKKERT MBN.

Dette er vår mest populære tjeneste innen telefoni, der all håndtering av abonnementer og sentralsbordsløsningen er inkludert.

SIKKER Telefoni Komplett

kr. 49,-

Per bruker per måned

Etablering

kr. 79,-

Fastpris per bruker

HavardVesle

Vi gir deg gjerne uforpliktende rådgivning

Er SIKKER Telefoni den ideelle løsningen for akkurat din bedrift? Vil samlepakken dekke behovene dere har, og utstyret dere benytter?

Ta kontakt så rådgir vi deg gjerne – helt uforpliktende – for å komme frem til beste sikkerhetsløsning for din bedrift.

La oss vise deg SIKKER Telefoni